bu depresyonun sebebi sadece seçim sonucu değil ki arkadaşlar. seçim artık bitti, bakın yeni kabine de kuruldu hayat devam ediyor ama evet ülkece ciddi bir depresyon yaşıyoruz. bence bunun başlıca sebepleri;
ekonomik kriz
belirsizliğin verdiği ruhsal çöküntü
huzursuz ülke sendromu
insanların birbirine tahammülünün kalmaması
maalesef hafife alınan iklim değişikliğinin ülkece bizi buhranlı havalara mahkum etmesi
eğitimci olduğum için bu camiada olan şeylerin artık gerçekten tahammül edilemez noktaya gelmesi
mutsuz birliktelikler
yalnız kalan kalplerin acı çekmesi
ve daha birçok şey yazılabilir. benim aklıma bunlar geldi. ben kendimden ve ülkemden ümitsizim artık sonumuz hayr olsun diyorum.
05.06.2023 · 44. sıra
sen kabul etmese bakalim sozluk efendi
04.06.2023 00:42 ~ 00:43