kayseri 1-0 öndeyken 30.dakikada şu entry'yi girmiştim.
''bakalım hakem kayseri'yi nasıl katledecek ve maçı çevirip trabzonspor'a hediye edecek.
2 senedir yeryüzünde görülmemiş bir şekilde kollanıyor trabzon. 18 takımın toplu bir şekilde ''yetti artık ulan olimpiyat çocukları'' diyerek açıklama yapmalı.''
tüm kulüpler organize olup 2 senedir süren bu rezilliğe dur demezse trabzon yine şampiyon yapılacak. herkes boşuna transfer yapıyor, herkes boşuna antrenmana falan çıkıyor.
02.10.2022 · 7. sıra
yolun yarisindaki adam
01.10.2022 18:57