evet basanlar düşünsün. fatura 1-2bin lira gelse bile sikimde değil. daha beter hep daha beter olur inşallah.
(bkz: burası türkiye burada sikiş var sikiş) *
01.10.2021 · 8. sıra
martin christmas
30.09.2021 17:18 ~ 17:42