Sık geçen başlıklar

1 aylık passat'ın dsg arızası vermesi 1

ekşi'de gör
dh'deki "zaten forumdaki vag'cılar tsı ile şehiriçinde 2 ile 3 lt arası yakıyordu, şimdi çekici sırtında beleşe gezerler." yorumuyla yarmış rezalettir. gülmemek elde değil.