geç de olsa yazmak istediğim rezalet. bilgisayara load yazıp enter'a basmama rağmen press play on tape yazısı çıkmadı. sanırım bir sorun var(dı) .
sözlükteki moruklara selam olsun:)
edit: enter değil return imiş. yaşlandık mazur görün:) cidden hatırlamıyorum.
02.12.2015 · 10. sıra
seviyorsevmiyorseviyorsevmiyorseviyor
01.12.2015 19:42 ~ 20:52