Sık geçen başlıklar

1 aralık 1988 commodore 64 rezaleti 1

ekşi'de gör
geç de olsa yazmak istediğim rezalet. bilgisayara load yazıp enter'a basmama rağmen press play on tape yazısı çıkmadı. sanırım bir sorun var(dı) .
sözlükteki moruklara selam olsun:)

edit: enter değil return imiş. yaşlandık mazur görün:) cidden hatırlamıyorum.