Sık geçen başlıklar

0-0 biten dünya derbisi 2

ekşi'de gör
dünyasının ayrı derbisinin ayrı belasını sikeyim. tipik ülkenin özeti gibi maç izledik. kin, nefret, düşmanlık, 90 dakika futbol harici her şey vardı sahada. dalga dümen tiyatro başka bir şey değil. daha maçın başlangıcından itibaren hakemin hareketlerden, oyuncuların tavırlarından o kadar belliydi ki maçın beraberliğe bağlanacağı. türk milleti tarihinde hiç bu kadar geri zekalı yerine konmamıştı. ben şu maçı izlediğim vakte yanmıyorum da, o statlara gidenler, trafiği gürültüyü stresi çekenler ne düşünüyorlar acaba evlerine dönerken? hani biri tarafından kazıklanırsın da sonradan fark edersin ya ama iş işten geçmiştir hani; acaba böyle bir his kaplıyor mu oralara gidenlerin içini. gitmeyeceksiniz abicim, doldurmayacaksınız oraları. gitmeden izleyenler de aynı şekilde almayacaksınız abonelik, vermeyeceksiniz para. kendi pisliklerinde, kendi tiyatrolarında boğulsunlar. halkı kin ve nefrete, düşmanlığa ve ayrışmaya iten her odak kendi bokunda boğulsun. ama yok nerede... nerede bizim toplumda böyle bir feraset, böyle bir kitlesel duruş.