Sık geçen başlıklar

şirketi mallarım gelmedi diyecek kadar sahiplenmek 1

ekşi'de gör
olması gerekmeyendir.

şirketin karına ortak değilsin,
zararına da ortak değilsin,
sadece çalışansın ve emeğinin karşılığını alansın.

ne bu tafra amk?