olması gerekmeyendir.
şirketin karına ortak değilsin,
zararına da ortak değilsin,
sadece çalışansın ve emeğinin karşılığını alansın.
ne bu tafra amk?
07.09.2016 · 43. sıra
metalhead23
13:18