en iyisini yapan tiptir.
şirket zaten ödüyorsa demekki ödediğinin 1000 katını kazanıyordur.
şirkete mi acıyacağız amk. bırakın bu hulusi kentmen, adile naşit ağızlarını.
10.07.2016 · 21. sıra
eksi peace
22:32 ~ 22:32