Sık geçen başlıklar

şirket ödüyor diye masrafta lüksü abartan tip 1

ekşi'de gör
en iyisini yapan tiptir.

şirket zaten ödüyorsa demekki ödediğinin 1000 katını kazanıyordur.

şirkete mi acıyacağız amk. bırakın bu hulusi kentmen, adile naşit ağızlarını.