Sık geçen başlıklar

şirinevler'de ayağına silah sıkılan genç 1

ekşi'de gör
çukur vb gibi dizilerin yapımcıları acaba ucundan dahi olsa biraz suçluluk hissediyorlar mıdır bu ülkede yaralananlar veya ölenler için?