mağduru suçlayan insanlara baktığınızda “altta kalanın canı çıksın” gibi bir mantık güttüklerini görürsünüz. ben oradan anlıyorum. iki kişiden güçlü olan zayıfı dövüyor ve öldürüyor. ama ölen suçlu.
bunu savunan herkes günün birinde şiddet gösterme eğilimine sahiptir. çünkü gelecekteki kendini temize çıkarmaya çalışıyordur.
o şiddet denen acizliğin kültürel olduğunu kadınların bile bile şiddeti tercih ettiğini savunanların amklı mesajlarında görürsünüz. kibarlık takkesi mesajda kolay düşüyor.
mesela bir diğer kriter “gavat” kelimesi kullanımı. diyebilirim ki sözlükte her başlığa koşarak bunu yazanlardan korkulur. bastırdıkları şey her an patlayabilir.
05.04.2022 · 40. sıra
mosquito
04.04.2022 08:14