suudi arabistan'a turist olarak gitmek bile çok zordur.
hac ve umre dışında, bir türk olarak suudi arabistan'a ancak mevali yani köle statüsünde gidebilirsin. kaç yaşında olursan ol, kendine bir suudi vatandaşını kefil (yani efendin) olarak göstermen gerekir.
o yüzden burada şeriat güzellemesi yapan beyinsiz yarasalar isteseler de gidemezler.
din arap'ın dini. sen yancı olduğunun farkında bile değilsin.
04.09.2016 · 42. sıra
sebep yokken
07:28 ~ 13:55