Sık geçen başlıklar

şener şen'in vasat bir oyuncu olduğu gerçeği 1

ekşi'de gör
(bkz: ölü taklidi yapın gider).

tosun paşa izlediğim sırada gördüğüm gereksiz, biçimsiz, gece gece derinden bir hassiktir çektiren başlık.

edit: şu anki dizilerin vasatlığı sizin gibi yeteneksizlerden ötürü olabilir mi acaba ? o zamanki türk sinemasının da başarısı şener şen gibi oyunculardan ileri geliyor olabilir mi ?