Sık geçen başlıklar

şehirlerde ücretsiz su çeşmeleri olmaması 1

ekşi'de gör
istanbul'da ben çocukken çeşmeler hatırlıyorum. insanlar o çeşmelerden su içer veya şişelere doldururlardı. sonra o çeşmelerin suyu kesildi nedense. sonra ben ergenlik dönemine geldiğimde ayakla pedala basarak su veren bir çeşme tipi konuldu sokaklara. resmini bulamadım bulsam koyup işte bu diyecektim. sonra onları da kaldırdılar. şimdi su parayla oldu. ileride çeşme var hadi oraya gidip su içelim dediğimiz dönem geride kaldı. evimizde su kesildiğinde gidip su doldurduğumuz çeşmeler de yok artık. su parayla kardeşim parayla.