Sık geçen başlıklar

şehir eşkıyasının adliyeye götürülüş anı 1

ekşi'de gör
iş işten geçtikten sonraya ortaya çıkan andır. mazluma copunu esirgemeyen polis kendisi ve mesleği yerlere alınırken oturup izlemiştir.
bu saatten sonra ne yapsanız o utanç dolu görüntüleri unutturamazsınız.

benzeri bir olay ingiltere'de olsa o an suratında jop parçalanmıştı (birebir şahit oldum, polise dokunursan hayatını sikerler)
amerika'da olsa 2 şarjör üzerine mermi yağmıştı. penguen gibi sallana sallana yürümesine izin vermezlerdi.

şimdi tutukladık der gaz alırsınız. yurdum çomarı nasılsa yer...

edit: ilk videodan beri bu çomarın yürüyüşüne fena sinir olmuş durumundayım. ne bu arkadaş reverse catwalk falan mı?