bende bir gün torpili evin salonunda yakıp, fitilini filmlerdeki gibi söndürürüm sanmıştım.
ev ahali patlamanın şokunu atlatır atlatmaz öyle güzel dövdü ki, hala unutamam.
25.10.2016 · 13. sıra
wezxat
17:29