Sık geçen başlıklar

şanlıurfa'da yoğun bakım kapısına dayanan güruh 2

ekşi'de gör
suriyeli ve afgan mültecileri tenkit ederken, içimizdeki devasa suriye'ye iki laf etmeden olmaz. şu urfa ve çevre illerin muazzam cehaleti, geri kalmışlık düzeyi ve yobazlık hâli nedir böyle yahu?

çok sağlıksız beslenen, kontrolsüz üreyen, 2000 sene evvelki gibi yaşayan, kadınları toplumsal yaşamdan dışlayan, gizli kuma pazarları kuran, aşiretlerden herkesin korktuğu, yasadışı işlerde zirveye oynayan ve arap kültür emperyalizminin beşiği olan şu şehre doktor gönderiyorsanız, o hastaneye eli silahlı jandarma da koyacaksınız. sınırsız yetki de vereceksiniz.

yoksa hiçbir aklı başında hekim, gidip de o vahşilerin diyarında yaşamak ve çalışmak istemez. can güvenliği yok bir defa.
ulan doktorlarla empati yapıyorum da ne adaletsizlik ya. gondor'da doğup, eğitimini ayrık vadi'de alıyorsun; zorunlu görev yeri olarak mordor'a atıyorlar.