hala yıpratma diyorlar ya. eskiden sinirleniyordum artık gülmekten başka bir şey yapamıyorum.
7 ayda yıpranacağını düşünen adam ülkeyi yönetmeye aday olmasın. çünkü onun için asıl yıpranma seçim zamanı değil, seçimden sonra, kazandıktan sonra başlayacak.
şuradaki 7 ayı yönetemeyen adam, seçim sonrasını hiç yönetemez.
bir diğer sav da "çok önemli değil kim olursa olsun vereceğiz zaten"
hayır vermeyeceğiz. ülkedeki bir çok kişi de bu durumda emin ol. mesela kemal kılıçdaroğlu olursa sandığa gitmeyecek milyonlarca insan olacak. bundan emin ol bak.
hadi bunu da geçtim, senin için aday önemli olmayabilir ama şimdiye kadar hep "senin" için çalışıldığından girilen tüm seçimler kaybedildi zaten.
bu aday ne zaman açıklanacak? ne zaman ülkeyi yönetmeye adayım diye sokağa inecek? insanlar ne zaman tanıyacak? ne zaman mitinglere başlayacak? ne zaman momentumu arkasına alacak?
"kim olursa olsun" diye bir şey yok.
11.10.2022 · 40. sıra
high over and over
10.10.2022 10:11