Sık geçen başlıklar

şaka maka herkesin borsaya girmesi 2

ekşi'de gör
birisi büyük yatırımcıların hiç hoşuna gitmeyen bir durumdur demiş:) büyük fonlara ne istiyorsunuz diye sorsanız ilk verecekleri cevap "herkesin borsaya girmesidir" cümlesi olur. sen s.kilmezsen, ben sk.ilmezsem nasıl çıkar bu yatırımcılar büyük aydınlıklara.
finalde borsa herkese girecek. tam soygun düzeni.