Sık geçen başlıklar

şaka maka havaların hep kapalı olması 1

ekşi'de gör
adana'da yaşayan birisi olarak hiç şikayetçi değilim.bu şekilde tüm yaz devam edebilir.10 ay süren yaz mı olur? ne kadar yavaş gelirse o kadar iyi geldimi gitmiyor çünkü