var, varolmasına da ispatlayamıyoruz; arkadaşlarla kabataşta birini üstüne işeyip ve sıçarak taciz ettik ama ispatlayamıyoruz. inanmıyorsanız ismete sorun, o gördü...
-evet gördüm, korkunç
08.10.2016 · 42. sıra
zaphod beeblerox
16:50 ~ 16:55