Sık geçen başlıklar

şaka maka doktorların süresiz iş bırakacak olması 1

ekşi'de gör
yakın zamanda tam organize olup süresiz greve gidilecektir. baştan söyleyelim onkoloji, acil ve yoğun bakımlar açık. tabi ki diyaliz ve kemoterapi üniteleri de. artık camideki imamlar düşünsün. gerçi günde kaç saat mesaileri var ki, düşünecek fırsat bulamayabilirler.