Sık geçen başlıklar

şaka maka derken 30 yaşına gelmek 1

ekşi'de gör
aylar kalmış. ben de artık "yaşım 30'a gelmiş" kalıbını kullanmaya başladım yakın zamanda. büyümekten şikayetçi değilim de. insan bir tuhaf oluyo düşününce. çocuktu.