(bkz: 3120 tl para mı lan it)
bekar halimle 4500tl maaşla geçinemiyorum lan ben. gözünüzde bu kadar büyütmeyin şu öğretmenlerin parasını ya. ulan, ne bilim, hepiniz mi asgari ücretle yaşıyorsunuz lan.
helali hoş olsun öğretmenlerim. daha çok kazanın inş.
30.05.2017 · 41. sıra
bozradagast
29.05.2017 13:48