Sık geçen başlıklar

şırnak'ta vatandaşa siperlikle vuran polis 1

ekşi'de gör
elinde silah yok, kışkırtıcı bir tavır sergilemiyor, küfretmiyor, kendi halinde, kimseye karışmıyor.
ee? napacaktı kahraman polis?
hayır yani bu tiplere müdahale etmesin de elinde bıçakla karısını kesen psikopata, silahla polisleri ip gibi dizip video çekerek show yapan mafyacıklara mı müdahale etseydi?
siz de bir alemsiniz kuzum.

edit: bu kadar faw boşa gitmesin. buyrun bir rezalet daha size.
ülkede gücü ve mevkiyi eline alan herkes aslan kaplan.
öğrenciysen yaşama, vatandaşsan sürün, garibansan zaten allah belanı vermiş.

(bkz: #133520411)