Sık geçen başlıklar

şırnak'ı beğenmeyen öğretmen 1

ekşi'de gör
(bkz: şırnak'ı beğenmeyen mini etekli öğretmen) şeklinde bir başlık açılsaydı muhtemelen entry'lerin çoğunluğunda yobaz, gerici, siyasal islamcı, laiklik düşmanı, oksijen israfı, yallah arabistan'a (az kalsın unutuyordum bak) vs. gırla gidiyordu. kafaya baş örtüsü takınca cennetlik olduğunu sananla mini etek giyince laik olduğunu sananlar ve onları öyle görenler... neyse fazla uzatmayacağım. ağır cahilsiniz ve ülke sizin gibi cahiller yüzünden pislikten kurtulmuyor.

tanım: benlik saygısından mahrum olan bir yüz karası meslektaşım.