Sık geçen başlıklar

şükela modu 1

ekşi'de gör
default görüntüleme modu olarak seçilebilmesinin gelmesini bekliyordum ama şimdilik bununla idare edeceğiz.

bi de sedat, pardon başak bi el at da günlük şukela modu da getir, hortlayan başlıklara adam gibi bakamıyoruz.