hee bi siz akıllısınız amk. biz bilmiyoruz dns kullanmayı, vpn de neyin nesi, hosts ne lanhoşt...
kardeşim ırgatız biz, ameleyiz, marabayız. çalışıyoruz lan, şirketin bilgisayarının ayarlarıyla oynayamıyoruz.
22.06.2016 · 2. sıra
domanic
09:48