Sık geçen başlıklar

ırak ordusu'nun kerkük'e girmesi 1

ekşi'de gör
kutlamalar

https://twitter.com/…iye2/status/919904122467430400 kerkük kutlamaları. ırak halkı türkmen içerir. o kadar artistlik yapıp sonra da arkana bakmadan kaçmak size yakışır.
https://twitter.com/…lish/status/919908969132441602 türkmen halkı özgürlüğü kutluyor.

bu en başta dursun
https://twitter.com/…ephe/status/919880023573762048 insan sadece kendisinin olmayan topraktan kaçar. geldikleri gibi giderler!!!
https://twitter.com/…abil/status/919805560911835136 şanlı peşmerge kaçıyor hewaller, sizinkiler de taş atıyor.
https://twitter.com/…alla/status/919795010077446144 kerküğü kaybedeceğiniz için bu kadar ağlamayın. gasp ederken iyiydi hewal?
https://twitter.com/…ithi/status/919798364908195840 şerefli, aslan yürekli peşmergeler alanları bırakıp kaçtığı için ağlayanlar....
https://twitter.com/…alla/status/919817391701413888 türkmen gerillalar hewallerin araçlarını gasp etmiş. taşak geçiyorlar.
https://twitter.com/…alla/status/919785021082357760 türkmenim ne diyor? hiç biri yok burada, şehitler yurdu bura şehitler yurdu.
https://twitter.com/…iye2/status/919876716453036033 yok böyle bir kaçış. korkaklar.. amerika ve avrupa basını sizi iyi pohpohladı ama gerçekte busunuz işte. peşmerge kaçmak için kendi insanının arabasını çalıyormuş.

şu linkler burada dursun:
https://twitter.com/…date/status/919691037517414400
https://twitter.com/…alla/status/919690485601587202
https://twitter.com/…elih/status/919691714473885698
https://twitter.com/…leri/status/919691843469807616 ırak türkmenleri terör örgütü kdp'ye karşı silahlanıyor.
https://twitter.com/…alla/status/919700038951063559 ırak ordusu, bulundukları yerden kaçan ayrılıkçıların silahlarını ele geçirmiş.
https://twitter.com/…alla/status/919700529147711489 ırak ordusu kerkük üniversitesine ilerliyor.
https://twitter.com/…alla/status/919815039288270848 halk sokaklara çıkmış ıraklıları ve türkmenleri karşılamak için..
https://twitter.com/…alla/status/919819597867515905 talabaninin peşmergeleri alanlarından kaçıp her yeri ırak ordusuna vermiş.
https://twitter.com/…leri/status/919824708639625216 kerkük çevresinde kontrol sağlanmış.
https://twitter.com/…iye2/status/919824724905136128 türkmen birliği kerkük yolunda bozkurtlarca karşılandı.
https://twitter.com/…lish/status/919829454255374336 ırak ordusu k1 askeri bölgesini ele geçirdi.
https://twitter.com/…ephe/status/919829075627266049 türkmenlerin tuzhurmatu'da ilerleyişi sürüyor.

başkasının kilidiyle kapı açmaya çalışırsanız işte bela size her yerden gelir. dur daha bu sadece ıraktakiler. daha bunun iran'ı, türkiye'si falan var. ışid bahanesi ile yüzlerce köy, kasaba, kent ele geçirip bunları sözde bağımsızlık referandumu ile birlikte kürdistan bölgesine katmaya çalışırsanız sizi çarparlar. o güvendiğiniz amerika var ya çok adam harcamıştır. yok öyle 3 kuruşa 5 köfte. bu sefer türkiye yönetmen koltuğunda filmi izleyecek duruma göre de müdahale edecektir.

türkmen tümeni kerkük'e doğru ırak ordusu ile ilerlemekte. geliyorlar kabusunuz olmaya.

edit: şii diye diye kafa sikmeyin. şii dedikleriniz has be has türkmenlerdir. kendilerinin olanı almaya gidiyorlar. alacaklar ve sizler de mal mal bakacaksınız.

edit: kerkük sözde valisi necmeddin kerim piyasadan kaybolmuş. ahahahahaha.
edit: ağlama liboş beni de ağlatacaksın.