ulan bu ergenik solcu kafasına hastayım.
odtü'den de pkk'ya bir sürü militan gitti, her fırsatta apo posterleriyle geziyorlar. odtü'yü de kapatalım o zaman?
25.12.2015 · 45. sıra
garipbasci
24.12.2015 09:22