7. yüzyılda yaşayan bu arap'ın kurduğu dinde hiçbir güzellik yok. nereden tutsanız elinizde kalıyor. her şey vahşet her şey iğrenç. mirasından tut da evliliğe kadar.
keşke hiç doğmasaymış. keşke erken yaşta kafasına bir taş düşseymiş.
gerçek islam kesinlikle budur. dinini özgürce yaşayan bursalı, ankaralı, karamanlı tc vatandaşı... bu dinin orijinal halini yaşadığını sanıyorsun değil mi?
israil ve amerika'nın istese üç günde yok edebileceği bir örgüttür ışid. bu vahşi, pis yaratıklardan rahatsız olmuyorsa, gücü yettiği halde örgütü imha etmiyorsa destekliyordur diyebiliriz. bu iğrençliklerden hem bedevi m., hem yüzde 50, hem de abd ve israil hükümeti sorumludur.
07.07.2016 · 48. sıra
einemeinekeine
09:02 ~ 09:07