Sık geçen başlıklar

ışid 19 mayıs'ta anıtkabir'e saldıracak 1

ekşi'de gör
istihbaratın bugüne kadar böyle 3-4 gün önceden yer belirterek uyarı yaptığına ilk defa şahit oluyorum. 23 nisan, 19 mayıs törenlerinin terör sebebiyle iptal edilmesinin bir başka versiyonu bu olsa gerek.

bu arada iyi oldu, istanbul'da olmam sebebiyle anıtkabir'e gitme gibi bir planım yoktu, şu an var. atatürk ve anıtkabir sahipsiz değildir. biz varız yeğen, biz varız.