Sık geçen başlıklar

üsküdar belediyesi'nin 208 lira bira cezası 1

ekşi'de gör
hemen 'abd'de de var' cı dallamaları ortaya çıkarmış olaydır.

ben de bütün avrupa'yı gezdim. büfeden her bira aldığımda sordum: sokakta içebiliyor muyuz? ki göte gelmeyelim vs.

hepsi bön bön bakıp, soruyu anlamayıp: of course you can vs dediler.

dünya abd'den ibaret sanki. sikik seni.

bu özgürlükler meselesidir. kimseyi rahatsız etmediğim sürece, bütün sokaklarda meydanlarda içki içebilmeliyim.

edit: bu arada abd'ye de gittim. golden gate önünde, polisin yanında votka içtiğim fotoğrafı arıyorum yarım saattir. bulamıyorum.