Sık geçen başlıklar

üniversite sınavında baraj puanının kalkması 2

ekşi'de gör
1950'de türkiye'de üç (3) üniversite varmış; istanbul, ankara ve itü. bu yoklukta “okumuş adam” anadolu insanı için bir idoldü. akp her ile üniversite saçmalığıyla anadolu insanının her kompleksi gibi buna da oynadı, patlaması 8-10 yıl sürdü. şimdi ne okumuş adamın, ne üniversitenin değeri var. ne iyi okul, ne iyi bölüm kaldı. “network” adı altında torpili kurumsallaştırman, tuhaf adamlara yaranmak için linkedin yalanlarıyla sahte bir persona yaratıp kendini pazarlaman, bilgi hariç ne varsa edinmen, yavşağın teki olman gerekiyor. kapasitesi düşük, küçük cemiyet insanları için altın çağ. orta sınıfın 10 yaşından beri günde 3 saat test çözerek büyüyen çocukları için boşa geçmiş bir ömür.

bir de öyle bir tuzak ki hiç üniversite okumazsan kötü bir pozisyonda kalıyorsun. steve jobs'a falan kanmayın, 30 yaşına kadar bir işte tutunamazsanız duman olursunuz. üniversite okumak da zaman ve para kaybı. iki ucu boklu değnek. herkese başarılar.
akpli ve mhpli gençler barajı geçemeyince komple barajı kaldırdılar. ahahaha yazıklar olsun.