Sık geçen başlıklar

ümraniye'deki sapığı şikayet ediyoruz 1

ekşi'de gör
ulan videosunu görmesem böyle şeyleri akıl sağlığı yerinde olmayanlar dışında kimsenin yapacağına imkan vermezdim. adamlar otobüsün içinde rahatça aletini çıkarıp mastürbasyon yapıyor, bir de videosunu çekip internete koyuyor. biz kürt sorunu, din, yoksulluk falan tartışıyoruz da, bu adamları napıcaz lan?