Sık geçen başlıklar

ümmet adım atmamızı bekliyor 2

ekşi'de gör
lubnanli, filistinli, urdunlu, suudi, misirli, ısrailli, avrupali, amerikali bilumum yerden hergun iletisim icinde oldugum arkadaslarim ve is arkadaslarim var... medyayi da yakindan takip ederim... yani uzgunum ama kimsenin sizden bir halt bekledigi yok... hatta kimsenin umurunda degilsiniz, kimse sizden bahsetmiyor bile, daha da kotusu agzinizi her actiginizda alay konusu oluyorsunuz

oturun oturdugunuz yerde, once ulkeyi duzeltin lan!
gençler de işsizlik azalsın diye bekliyor. market fiyatları daha insancıl olsun diye bekliyor.