Sık geçen başlıklar

üç harfli marketleri şehir dışına yollayacağız 2

ekşi'de gör
o 3 harfli dediğin marketler birleşip parti kursa iktidar olur, ulan siyasetçiler ne ara koptular bu halktan. asgari ücretli migrostan mı yapacak aylık alışverişini carrefourdan mı? nerde yaşıyosunuz aslanım siz. 4 tane bakkal kurtaracak aklınca, buram buram populızm kokan boktan bır hareket.

ulan gariban halka yarayacak, yüzünü güldürücek tek bir icraat istiyorum tek bir icraat.

iktidarı ayrı muhalefeti ayrı gerizekalı bu ülkenin.
çok mantıklı bir hamle gerçekten. adam sikmeyi bekleyen esnafın kucağına atın insanları. bu sikik siyasi stratejiler oy kazandırmaz, oy kaybettirir. kendinize gelin artık amk.

bu chp içindeki saçma sapan halktan kopuk kafa yüzünden, yıllardır akp'den kurtulamıyoruz.