gizlisi saklısı olmayan, birşeylerin sonradan ortaya çıkmadığı bir birliktelik.
Sık geçen başlıklar
özlenen hissiyatlar 4
ekşi'de görkarşındaki insana sonsuz güven duymak.
bir insanı geçmişi geleceği düşünmeden sevmek ve sevilmek.
hayatında eksik insan hissetmemek, tamamlanma huzurunu yaşamak.
bir insanı geçmişi geleceği düşünmeden sevmek ve sevilmek.
hayatında eksik insan hissetmemek, tamamlanma huzurunu yaşamak.
yalan doğruya dedi ki: "hadi beraber banyo yapalım, kuyu suyu çok güzel".
gerçek, şüphelenerek , suyu test etti ve gerçekten güzel olduğunu gördü.
yani soyundular ve banyo yaptılar.
ama birden yalan sudan fırladı ve gerçeğin kıyafetlerini giyerek kaçtı.
gerçek, öfkeli, kıyafetlerini geri almak için kuyudan çıktı.
ama dünya, çıplak gerçeği görünce, öfkeyle ve hor görerek başka tarafa baktı.
zavallı gerçek kuyuya geri döndü ve utancını gizleyerek sonsuza dek kayboldu.
o zamandan beri yalan dünyanın dört bir yanında,
gerçek kılığına girerek dolaşıyor ve toplum çok mutlu.
çünkü dünyanın çıplak hakikati bilmek gibi bir isteği yok.
gerçek, şüphelenerek , suyu test etti ve gerçekten güzel olduğunu gördü.
yani soyundular ve banyo yaptılar.
ama birden yalan sudan fırladı ve gerçeğin kıyafetlerini giyerek kaçtı.
gerçek, öfkeli, kıyafetlerini geri almak için kuyudan çıktı.
ama dünya, çıplak gerçeği görünce, öfkeyle ve hor görerek başka tarafa baktı.
zavallı gerçek kuyuya geri döndü ve utancını gizleyerek sonsuza dek kayboldu.
o zamandan beri yalan dünyanın dört bir yanında,
gerçek kılığına girerek dolaşıyor ve toplum çok mutlu.
çünkü dünyanın çıplak hakikati bilmek gibi bir isteği yok.
özlemeyi özlemek. bu duyguyu birçok kez yaşıyorum. bazen yalnızken, üzgünken, kızgınken oluyor ama aynı zamanda arkadaşlarım veya ailemle birlikteyken de.
neredeyse her zaman bu kişiyi özlüyormuşum gibi hissediyorum çünkü neşeli göründüğümü düşünsem bile içimde boşluk, hüzün, yalnız ve doğru yerde değilmişim gibi hissediyorum.
ve içimden biliyorum ki o kişi burada olsaydı daha mutlu olurdum. ama o kişinin çok uzakta olduğunu da biliyorum. beni özlediğini de.
yani benim tahminim, belki de ruh eşim ya da bir arkadaşım. umarım yakında o kişiyle tanışırız.
neredeyse her zaman bu kişiyi özlüyormuşum gibi hissediyorum çünkü neşeli göründüğümü düşünsem bile içimde boşluk, hüzün, yalnız ve doğru yerde değilmişim gibi hissediyorum.
ve içimden biliyorum ki o kişi burada olsaydı daha mutlu olurdum. ama o kişinin çok uzakta olduğunu da biliyorum. beni özlediğini de.
yani benim tahminim, belki de ruh eşim ya da bir arkadaşım. umarım yakında o kişiyle tanışırız.