Sık geçen başlıklar

özlüyor mudur düşüncesi 2

ekşi'de gör
ben özlüyorum mesela.

fakat özlediğim çoğu kişiye mesaj atmıyorum, onları aramıyorum, hiçbir şekilde yollarına çıkmıyorum zira özlemek iletişim kurmak ve görüşmek için yeter sebep değil.

demek ki özleyecek kadar mesafeye ihtiyacımız varmış. olması gereken buymuş.
özlese yazar diyenler olmuş. özlemesi tekrar birlikte olmak istediği anlamına gelmez arkadaşlar