ben özlüyorum mesela.
fakat özlediğim çoğu kişiye mesaj atmıyorum, onları aramıyorum, hiçbir şekilde yollarına çıkmıyorum zira özlemek iletişim kurmak ve görüşmek için yeter sebep değil.
demek ki özleyecek kadar mesafeye ihtiyacımız varmış. olması gereken buymuş.
16.12.2023 · 47. sıra
elmayra
15.12.2023 00:26