içtikten sonra insanı susatan tek içecek, hadi biraz daraltalım, ayran olabilir.
ben ki tuz tüketen bi insanım. bu ayranı içince kaya tuzu yalamış gibi hissediyorum kendimi. üreticilerinin vatandaşın böbrekleriyle bi alıp veremediği var muhtemelen.
başınız saolsun abi bi yakınınızı böbrekten kaybettiniz galiba, ama nolur halkın sağlığıyla bu şekilde oynamayın.
05.04.2024 · 14. sıra
cal suna bi duduk
04.04.2024 01:15