Sık geçen başlıklar

özerhisar ayranı 4

ekşi'de gör
içtikten sonra insanı susatan tek içecek, hadi biraz daraltalım, ayran olabilir.
ben ki tuz tüketen bi insanım. bu ayranı içince kaya tuzu yalamış gibi hissediyorum kendimi. üreticilerinin vatandaşın böbrekleriyle bi alıp veremediği var muhtemelen.

başınız saolsun abi bi yakınınızı böbrekten kaybettiniz galiba, ama nolur halkın sağlığıyla bu şekilde oynamayın.
reklam ücretleri hakkında bilgi almak istediğim ayran
birleşik krallıkta yaşadığını belirtme nesnesidir.

yurtdışında aklıma düştü dedirtmez. birleşik krallıkta yok denilir.

güzel ayrandır.