2 sebebi var:
1-özel hastaneye fakirler gitmiyor (genellemenin dik alasını yapıp fakirlere siddet eğilimli dedim galiba)
2-özel hastanede doktorundan röntgencisine kadar bugüne dek kimse bana durduk yere diklenip azarlamaya çalışmadı.
08.07.2022 · 41. sıra
amerikan popechku
07.07.2022 12:29 ~ 17:52