devlet hastanesinde çalışırken hastaları azarlayan, soru sorulduğunda zorla ve çok kısa olarak cevaplayan, senli-benli hitap eden ve feci halde sigara kokan * aslan-kaplan doktorların özel hastaneye geçince bir anda kibarlaşmaları, detaylı açıklama yapmaları, ilgi göstermeleri ve kendilerine bakmaları durumudur.
işin içine para, iş kaygısı ve eğitimli-kendine güvenli hasta girince süper egodan geri adım atılmasıdır.
öyle olmayan az sayıdaki hekimleri tenzih ederim tabii ki...
30.01.2018 · 17. sıra
fluvio
29.01.2018 12:28 ~ 12:29