Sık geçen başlıklar

özür dilerim diyerek canına kıyan 16 yaşındaki kız 1

ekşi'de gör
gençliğin, gençliğini ve geleceğini çaldılar. başka ne diyebilirim ki sayın hakim bey.

edit: çok üzücü bir olay.