boğaziçi elektrik&elektronik mühendisliği bölümünü kazandığımı bana haykırmıştır az önce.
şaka lan şaka. 12 yıl oldu ben üniversiteden mezun olalı. burası benim hayalimdi. her yıl bu başlığa girerim bunu. deliyim ben.
10.08.2017 · 4. sıra
mirabils
09.08.2017 01:02