haklı isyandır.
ösym üniversite sınavlarında öğrencinin lise bilgilerini yorumlamalarını ister.
öğrencinin eğitim hayatı boyunca görmediği bir konu hakkında soru sormak saçmalıktır. "araştırsaydı" demek daha büyük bit saçmalıktır. her derste son 15 yılda müfredattan çıkan onlarca bilgi varken hangi biri araştırılacak yorumlanacak.
edit: gün içinde sorular için itiraz edilecek ve ilgili sorular iptal edilecektir.
12.06.2017 · 15. sıra
leandroux
11.06.2017 12:52 ~ 13:08