Sık geçen başlıklar

ösym'nin 27 kasım 2020 tarihli yks raporu duyurusu 1

ekşi'de gör
neredeyse negatif fizik, matematik neti ile mühendislik fakültesi okunacak olan yerde şaşırtıcı olmayan rapor. kaldı ki bunu alttan gelen nesile bağlamak da doğru değil, 5 yıl önce de durum çok farklı değildi, 10 yıl önce de, 20 yıl önce de. herkesin üniversite okuması da, herkesin lise okuması da kaynakların boşa harcanması. hem devletin, okuyanın ve ailesinin parasının hem de okuyanın ve ders verenin zamanının. ilk 4-5 yıl herkese zorunlu tutarsın temel şeyler öğretirsin ama bu süreçte de hakkıyla yerine getirirsin, sonrasında da isteyen, yapabilecek olan sürdürür yapamayanı da bir ustanın yanına mı verirsin, ne yaparsan yaparsın yıllarını çalmazsın mesleki bir beceri edinir.