"türkiye’nin içinden geçtiği sıkıntılar var"
baba 20 yıldır geçmedi şu sıkıntılar, babam da çok sıkıntı çekmiş dedem de,dedemin dedesi kim bilir neler gördü..
ya bu adamlar torunları yani bizler rahat yaşasın diye çekmedi mi bu sıkıntıyı? ne zaman bitecek bu sıkıntılar?nereye kadar gidecek böyle? ya da anlayacağınız dilde sorayım,
hiç mi gülmeyeceğiz? hiç mi mutlu ve huzurlu bir gün geçirmeyeceğiz?
03.09.2020 · 18. sıra
colonel slade
02.09.2020 00:06