bir yanıt da
stephen hawking'den gelsin o zaman: "i regard the brain as a computer which will stop working when its components fail. there is no heaven or afterlife for broken down computers; that is a fairy story for people afraid of the dark."
yani diyor ki; allah-ü teâlâ cennet-i âlâyı biz insanoğlu içsjnsksnjsndn
öyle demiyor tabii ki koskoca teorik fizikçi cennetmiş bilmemneymiş saçmalayacak hali yok. daha rasyonel bir yaklaşımı var: "beyni, parçaları çökünce çalışmayan bir bilgisayar olarak görüyorum. bozuk bilgisayarlar için öteki dünya veya cennet yoktur; karanlıktan korkan insanlar için peri masalları vardır."
doğmadan önce neredeysek oraya gidiyoruz dostlar. yani hiçbir yere. gayet basit. kabullenmesi zor. ama basit.