Sık geçen başlıklar

ölen işçiyi kenara alıp işe devam etmek 1

ekşi'de gör
fotolardan gördüğüm kadarıyla beton pompası gelmiş içerideki betonu yanda herhangi bir yere boşaltmak için.

şimdi yanlış anlaşılacağım muhtemelen ama betonun mikser içerisinde donması hakikaten beton firması için çok zahmetli bir iş. mikser tamamen gider. onun yerine pompa getirip içerideki betonu boşaltmak istemişler. kalkıp betonu kullanmak istememişler.

tabii ki çok acı ama maalesef inanın 100 beton firmasından 99 u aynı şeyi yapardı. 1 tanesinin de aklına gelmezdi.

he 99 beton firması da bugünden itibaren sağlık raporu vardı vs bu işten nasıl zarar almadan yırtarız diye avukatlarını çalıştırmaya başlamıştı bile.