babam 2014 yılında kalp krizinden öldü.
annem 14 yaşında babama gelin diye verilmiş.
ilk okul 3 terk.
4 kardeşiz.
babam 1982 yılında tren altında kalmış, bacağının birisi diz kapağı aşağısından kesilmiş.
babam 2011'e kadar devlete hizmet etti.
annem babamın 4 çocuğunu büyüttü.
istiyorsunuz ki annem ortada kalsın.
babam devlete hizmete edip yüksek tahsil yapmış 4 çocuğun babası, ikisi erkek ve askerlik hizmetlerini de yaptılar. babam çalışırken o 4 çocuğa da annem baktı. yani aslında devlete de beraber hizmet ettiler.
istiyorsunuz ki annem ortada kalsın öyle mi?
o maas annemin ölene kadar gani gani hakkıdır!
bok yemeyin amk.
10.07.2023 · 19. sıra
hunharca kelimesinin yasattigi tatmin
09.07.2023 00:12