Sık geçen başlıklar

ölen babasından kalma maaşı alan 30 yaş üstü kadın 1

ekşi'de gör
sikeyim sizin yapacağınız algıyı. alacak tabi itoğlu it, bu haktır. adam senelerce çalışmış, rahmetli olmuş, geride kalanlar eğer hakları varsa alacaktır. türkiye cumhuriyeti dulun, yetimin üç kuruş hakkına kaldıysa, kapatsın kepenkleri gitsin, manda mı oluyor, özerk bölge mi oluyor ne oluyorsa olsun. kesilmesini savunan götoğlanlarına da kafam girsin.

edit: hızımı alamadım, ananıza sövesim var da kadın ne yapsın, evladını seçemiyorsun. hemen damlamış trol arkadaşları da. yiye yiye bir tek yetimin, dulun hakkı kaldı tabi üşüşün leş kargaları, üşüşün…